virtualni file system

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Thu May 29 12:43:26 CEST 2008

Pred casem jsem resil neco podobneho, ale v mem pripade se jednalo o
staticka data, ktera jsou zatridena ve stale ne prilis menici se
adresarove strukture.

Napsali jsme proto tenkrat par perlovych skriptu, ktere nova data zarazuji
na disky podle toho, ktery je momentalne "nejprazdnejsi" a vytvareji na ne
linky.

System jednoduchy, levny a dnes tak mame na i386 z pohledu uzivatelu
spojity diskovy prostor cca 8,5 TB.

Pepa.