cache na diskovem poli

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 27 08:21:31 CEST 2008

Peter Sedivy - PeSe napsal/wrote, On 05/27/08 08:11:

> - ja som mal na mysli internu baterku v diskovom poli, ktora zalohuje
> len a len write cache. Ked vypadne napajanie, disky samozrejme sa
> zastavia, ale vdaka baterke na W cache mas zvycajne dalsich 48 hodin
> nezapisane data stale "zalohovane"
>
> nemyslel som ups ako taku

	Ale ja ano. Kdyz mas UPS jako takovou, a ja ocekavam, ze u
dulezitejsiho serveru mas, tak vyjma zavady zdroje proste napajeni
nevypadne. System jede z UPS a kdyz ta se zacne vybijet tak dojde k
rizenemu shutdownu. Ta mala zalozni baterka by se nemela nikdy dostat k
tomu, ze by byla potreba. Proto jsem jeji vyznam oznacil za spis maly.