Podivne chovani named

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 19 20:03:31 CEST 2008

> po zmene ip adresy weboveho serveru domeny scmbd.cz se v
cache stale uklada puvodni ip adresa. Pomuze restart kdy se po spusteni
a prvnim dotazu zjisti spravna nova ip adresa pro www.scmbd.cz ovsem po
case se stejne dostane do cache puvodni a zustane zde.

Vypsat si do dump-file obsah cacha. V nem je uvedeno odkud chybny zaznam prisel. Zajistit napravu na onom serveru.

Ja to tipuju na blby glue (nemate si www davat na hole jmeno domeny), ale nemam ted pripojeni, ktere by mi umoznilo kompletni analyzu. A nakonec ani pocitac.