Find

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon May 12 22:47:17 CEST 2008

Jaroslav Juha wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> mam jeden takovy maly dotaz ohledne vyhledavani ve FreeBSD. Pred chvili jsem
> kvuli uprave leases pro dhcp server hledal soubor dhcpd.leases, pouzil jsem
> proto find / -name dhcpd.leases, ale system nenasel nic. Zagooglil jsem
> tedy, abych si nasel, kde se ma soubor nachazet a uspesne jsem jej nasledne
> dohledal. Ma otazka do diskuse je jednoducha - je nekdo schopen mi osvetlit,
> proc find soubor nenasel, i kdyz se na disku nachazi? (Samozrejme jsem byl
> prihlasen na roota)...

Jak uz psal Dan, staci lehky preklep.. jinak neni duvod, aby tento
soubor find nenasel. Osobne vetsinou nazvy davam jeste do uvozovek a
pripadne pred i za davam hvezdicky, nebo nepouzivam cely nazev, at to
radeji najde vic veci, nez zadnou :)

Ovsem pro tento pripad by se stejne dobre hodil i prikaz locate. (pokud
je nastavena automaticka aktualizace databaze)

Mirek