Sysinstall - problemy s CZ mirror FTP i ISO

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat May 10 21:12:24 CEST 2008

Nevim, jestli ti tu s tim nekdo poradi - obavam se, ze asi nikdo z nas
neinstaluje baliky z ISO image, ale pomoci systemu portu. A to bez
ohledu na to, zda se pouuzije predkompilovany balik nebo preklad ze
zdrojaku.
Moje doporucení je, abys neztracel zbytecne cas hledanim proc nejde
nainstalovat balik z ISO image, ale zkus zacit
man ports
naslednou instalaci stromu portu a doporucuju se kouknout na
ports-mgmt/portupgrade

Zbynek