Vymena disku v systeme

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue May 6 22:44:11 CEST 2008

Radim Kolar napsal(a):
> to myslite ty hitachi s internim raid0? u normalnich SATA 2 disku asi
> moc velke rozdily v rychlosti nebudou (rekl bych do 10%).

Ne, myslel jsem klasicke Hitachi DeskStar - jsou "o neco" rychlejsi -
neni to nic zavratneho, ale trochu to poznat je. Ja bych si ale do sveho
stroje nedal nic jine, nez Seagate (cimz nechci rict, ze jsem jich uz
par mrtvych taky nevidel). Moje zkusenost ale rika, ze v porovnani s
jinymi znackami jsou poruchove mene.

Zbynek