Dell OptiPlex 755

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Mon May 5 12:24:16 CEST 2008

On 2008-05-05 11:47 +0200, Tomas Zajpt wrote:
> Dostal jsme novy desktop Dell OptiPlex 755.Instalace probehla
> uspesne,kdyz ale chci pomoci alt-f* prepnout na jinou konsoli grafika
> se jakoby sekne nebo je spis vyrazne pomalejsi a jakekoliv akce se
> projevi az za nekolik minut.Pres ssh se na nej pak v pohode
> pripojim,ve /var/log/messages nic nevidim.Pokud pracuji porad na ttyv1
> je vse v poradku.Puvodne sjem si myslel ze by to mohla delat grafika
> od Intelu,ale kdyz jsem to same zkousel s ATI radeon X800,chova se to
> uplne stejne.Nevite nekdo co s tim?Diky

Zda sa mi, ze som nieco podobne cital pred par mesiacmi na -current, ale
nemozem to najst.

Nasiel som ale nejake podobne stare vlakno:
http://lists.freebsd.org/mailman/htdig/freebsd-current/2005-June/051382.html

Tam ako workaround popisuje toto: switching ttyv0 off in /etc/ttys gives
me ability to switch consoles and work. Za skusku to stoji, ci to
pomoze.

Pripadne skusit -current ak pouzivate 7.0R alebo 6.3R, alebo aj 7.0R ak
pouzivate 6.3R.

Marian