wpi(4) nefunguje s Intel 3945ABG

martinko gamato at users.sf.net
Tue Apr 29 20:58:13 CEST 2008

Miroslav Lachman wrote:

> [...]
>
> Kdyztak dej vedet, jak spolehlive karta funguje. Sam ji mam ve svem
> notebooku, ale jelikoz jsem donedavna cetl jen o problemech, tak jsem se
> ani neobtezoval ji zkouset (na notebooku neprovozuju FreeBSD). Pokud by
> to fungovalo aspon trochu stabilne a s wpa, tak bych ho tam mozna i
> zkusil nahodit :o)
>
> Mirek

Pouzivam WPA/WPA2 a funguje to skoro spolahlivo.  Jediny problem je ten,
ze obcas vypadava spojenie a potom pomaha /etc/rc.d/netif restart
Ten isty problem, ale este castejsi, mam s 2200-kou (iwi).
Niekto mi poradil nejake prepinace pre ifconfig co by to mali
zmiernit/odstranit, ale bohuzial nie su na 6-stable kde mam iwi.

M.