seriove porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 26 20:24:52 CEST 2008

Jindra Fucik wrote:

> Takze v mojem pripade to bude celkem jednoduche:
> v hintech bude informace pouze o mojem zarizeni
> f81216.0.port1="..."
> ktere si muj ovladac precte a nastavi podle nich seriovou karticku.
> na zaklade toho nastaveni vyplnim struktury stejne jako bych byl PnP a
> zavolam ctyrikrat attach na sio zarizeni

> Jenom se trochu bojim, ze budu muset modifikovat ovladac sio tak, aby
> akceptoval port pripojenej k moji zbernici f81216 a nebo se budu muset
> naucit sebe prohlasit za isa zbernici.

	Opravdu ? Me to tak (pripoustim, ze castecne intuitivne) nepripada.
Proste kdyz budes vyplnovat ty struktury, tak musis zarizeni deklarovat
jako ISA zarizeni. Ono to dokonce skutecne je ISA zarizeni - pote, co
vzniklo.

	Ale jinak tu uz pomerne ostre balancuju na hranici toho, s cim mam
rozumnou zkusenost - takze mozna neco prehlizim.