ssh - logovani hesel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 18 16:11:13 CEST 2008

Radim Kolar napsal/wrote, On 04/18/08 14:52:
> nemate nekdo hack, ktery by logoval i ty hesla co zkousi?

> Apr 15 00:17:06 fast sshd[36039]: Invalid user sales from 212.99.215.127

	Nemyslim, ze bych byl na miste tveho uzivatele nadseny. Tu a tam se mi
pri zadavani hesla podari se preklepnout v jednom znaku. Nebo se
preklepnu ve jmenu a heslo zadam zcela spravne.

	Ja vim, ze spravce stroje, na ktery se prihlasuji, ma moznost se k mym
heslum dostat. Ale od profesionala ocekavam, ze se o to nepokousi a
jestlize se dosud na disku moje heslo nikde nevalelo (a to nevalelo, jen
v master.passwd byl hash) tak to tak zustane i nadale.