seriove porty

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Thu Apr 17 13:06:54 CEST 2008

----- Original Message -----

> No, vlastne, v tomto pripade je to ISA, takze nemuze. Coz je mozna
> celas odpoved na problem - jestli na tom preruseni sedi nekdo jiny, tak
> to je proto,z e mu takove preruseni BIOS pridelil. A jestli mu ho
> pridelil, tak proto, ze nevi, ze nesmi.

Predpokladam, ze mluvis o tom, jestli mam v cmos setupu nastaveno, ze irq9 =
reserved for isa
- tak to mam

> Pravdepodobne mas v BIOSu chybne nastaveno jaka IRQ pouziva ISA a tedy
> je nelze pridelovat nikomu jinemu.

trochu jsem doufal - ze reserved to isa je to spravne nastaveni

> To by soucasne mohl byt duvod, proc to zarizeni treba i preruseni
> vygeneruje, ale system se o tom nedozvi - IRQ routing taky nastavoval
> BIOS, a jestli ho nastavoval podle spatnych informaci ...

trochu me zarazi, ze v dmesg se nic o prideleni irq9 pro acpi0 nic nepise.
Myslel jsem, ze acpi0 dostane pridelena vsechna "zbloudila" preruseni.