DNS zaznamy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 14 09:45:25 CEST 2008

Jozef Drahovsky wrote:

> Myslel som, ze poradis spravnejsiu vec a to vypnut DNS ktore
> nerespektuje prislusne RFC  ;-)

	Cimz by se ovsem provinil proti RFC 2181 kapitola 11 druhy odstavec
predposledni veta ;-)

	A mimochodem - posledni veta toho odstavce rika, ze defaultne nema
server ani varovat. A u me se tak (BIND 9.3.4-P1) skutecne chova. Pokud
tedy on varningy ma, tak ma bud' stary DNS server, nebo si ho drive uz
prekonfiguroval tak, aby warningy dostaval.