Vypalovani - pokracovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 12 01:27:56 CEST 2008

Dan Lukes napsal/wrote, On 04/07/08 08:07:

> 	Ano, zatim se mi zda, ze to je chyba ve funkci acd_get_progress
> (vnitrne pouziva v ramci aplikacniho ioctl CDRIOCGETPROGRESS), ktera
> vraci nulu v pripade, ze jeste neni hotovo nebo velikost media, v
> pripade, ze uz hotovo je.

	No, tesne vedle. Vada je v te funkci, ale ona vraci neco jineho - ta
vraci jak daleko je ve svem vykonavani predchozi probihajici prikaz. A
nulu v pripade chyby nebo kdyz zadny prikaz v behu neni. A prave ta
posledni moznost je velky problem. Neni jediny, ale je to ten hlavni.

Detalneji jsem to zkusil popsat v:
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=122670

Je tam i patch, ktery jsem u sebe uz vyzkousel.

Relevantni kod je shodny v RELENG_6, RELENG_7 i HEAD, takze nejspis se
to v nich bude chovat stejne.