jak nastavit sifrovane overovani smtp?-OT

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Fri Apr 11 12:35:53 CEST 2008

No já nevím, už jsme asi hodně OT, ale s tímhle jsem se nesetkal. Já
používám outlook 2003 s imap účtem, aktuálně mám cca 3.5GB dat a problém
nemám. Pokud si dobře pamatuju, někdy před koncem roku jsem migroval jednu
malou firmu na SBS 2003, sekretářka měla .pst taky skoro 3GB a taky jsem
něslyšel, že by měla problém (byl to outlook 2000) - tam se to pak migrovalo
do Exchange víc než hodinu :o)). Ostatní moji useři hovada nejsou a schránku
si průběžně mažou. Tož nevím. Máš nějaký KB článek který popisuje ten
problém?
Samozřejmě předpokládám, že FAT je mrtvá a nikdo nic takovýho nikde
nepoužívá. Pokud má někdo PST na FATce, tak to ale není problém outlooku,
ale omezení FS...

Když tak soukromě, ať to tu neza.íráme nadávkama na komerční produkty...

rat