find, grep, xargs...CHYBNE ZADANA ULOHA - takze este raz

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 10 14:03:25 CEST 2008

Lubomir Majersky wrote:
> po oprave je uz zrozumitelna... ...takze
> ta moja konstrukcia, hoc je funkcna, nie je az tak "skareda"?
>
> find . -type f -print | xargs grep -lE 'vzorka-XYZ' > ./vystup.txt &&
> grep -iE 'vzorka-ABC' ./vystup.txt | xargs -J % cp -p % ../adresar
>
> Alebo by to slo este nejako kratsie a krajsie zapisat? Posobi to na mna
> ako skrabanie laveho ucha pravou rukou. K vysledku sa dopracujem ale... ;)

	Zalezi jestli na popis toho jmena souboru opravdu potrebujes regularni
vyraz. Mam urcite pochybnosti, ale tak detalni to zadani zase nebylo
abych to mohl tvrdit s jistotou.

	Pokud ne, tak je to zbytecne slozite a soubory konformnich jmen mely
byt vytrideny uz v tom uvodnim findu, presne jak jsem psal.