find, grep, xargs...CHYBNE ZADANA ULOHA - takze este raz

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Apr 10 13:49:52 CEST 2008

Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> 	Navic, takhle vyrobeny find (kde by se ten vnitrek execoval pro kazdy z
> te hromady souboru) bude ve vysledku prilis pomaly. To uz je opravdu
> lepsi zapomenout na exec, vzit findem nalezeny seznam souboru, za pomoci
> xargs a grep -l z nej vytahnout jen ty, co maji vnitrni pattern a za
> pomoci dalsiho xargs a cp je prekopirovat.
>
> 							Dan

	Ja sa ospravedlnujem, ale ulohu je niekedy zlozitejsie popisat a zvlast
absolutne presne, aby nedoslo k roznym vykladom/nedorozumeniam. Normalne
mi to tam vypadlo. Myslim, ze po oprave je uz zrozumitelna... ...takze
ta moja konstrukcia, hoc je funkcna, nie je az tak "skareda"?

find . -type f -print | xargs grep -lE 'vzorka-XYZ' > ./vystup.txt &&
grep -iE 'vzorka-ABC' ./vystup.txt | xargs -J % cp -p % ../adresar

Alebo by to slo este nejako kratsie a krajsie zapisat? Posobi to na mna
ako skrabanie laveho ucha pravou rukou. K vysledku sa dopracujem ale... ;)

--
LuMaX