find, grep, xargs...CHYBNE ZADANA ULOHA - takze este raz

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Apr 10 13:21:58 CEST 2008

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> 	Ale takhle to bude relativne pomale. Kdyz uz takhle, tak asi lepe
> vyuzit zhanou novinku na poli findu:
>
> find . -type f -name 'blabla*' -exec cp {} ../adresar/ "+"
>
> 							Dan

...ale neviem preco parameter "-name"?
Ja naskor musim vynat/najst z tych 10-tok tisic suborov tie subory,
ktore obsahuju (vnutri) vzorku 'vzorka-XYZ' a nasledne na to tieto
subory prekopirovat. ...uz som domotany :) Takze ak mozes Dan, tak este
raz :)

Aaaaa, uloha nebola presne zapisana (moja chyba), takze:

Uloha (opravena):
Najst medzi 10-kami tisic suborov subory, ktorych obsah (vnutri)
vyhovuje vzorke "XYZ" a tie nasledne prekopirovat (alebo presunut) do

--
LuMaX