find, grep, xargs...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Apr 10 12:34:57 CEST 2008

Zdravim Vas,

Uloha:
	Najst medzi 10-kami tisic suborov, subory so vzorkou a tie nasledne
prekopirovat (alebo presunut) do ineho adresara. Spolocnym znakom
vsetkych tych suborov je, ze cast nazvu je rovnaka. Aby to bolo este
zrozumitelnejsie, tak uvadzam zjednoduseny tvar nazvov suborov:

"blabla000001", "blabla000002",..."blabla00000X",..."blablaXXXXXX"

	Skusal som rozne konstrukcie a dospel som zatial k jednej, ktora je
sice 100% funkcna, ale mam pocit, ze by to slo previest aj jednoduchsie.

Funkcna (nepekna) konstrukcia:

find . -type f -print | xargs grep -lE 'vzorka-XYZ' > ./vystup.txt &&
grep -iE 'vzorka-ABC' ./vystup.txt | xargs -J % cp -p % ../adresar

	Skusal som pre find zapracovat "-exec" (samozrejme nie v takom zapise
ako je vyssie uvedene), ale akosi sa neviem dopracovat k funkcnej
konstrukcii. Vzorka 'vzorka-ABC' je vlastne vzorka casti nazvu suborov...

	Ak niekto vie, ako krajsie a strucnejsie zapisat vyssie uvedenu funkcnu
konstrukciu, budem povdacny ;)

Dakujem
--
LuMaX