Re: jak nastavit sifrovane overovani smtp?

Martin Bubik martin.bubik at seznam.cz
Thu Apr 10 09:52:55 CEST 2008

> Od: Jaroslav Votruba <jaroslav.votruba at keytec.cz>
> Předmět: Re: jak nastavit sifrovane overovani smtp?
> Datum: 10.4.2008 09:33:10

> kterym delam stranky, vetsina tech lidi je rada ze si dokazou zapnout pocitac
> takze jim to chci maximalne ulehcit a moc se mi nechce je zatezovat
> >

> tak bych to vubec neresil s nejakym autentizaci. Firmicky maji jiste
> svoji verejnou IP a pokud ne, tak tolik nestoji a do postfixu bych je
> dal do mynetworks. Maximalne bych nastavil sifrovany pripojeni na postfixe.

to prave je problem, nekteri z tech lidi maji notebooky (rikaji si manageri), chteji se
ke svemu mailu pripojovat z ruznych mist , z prace, z domu pres cdma ...
moznosti je hodne takze prave proto jsem se chtel vyhnout nastavovani nejakych IP adres
to bych  je mel porad na telefonu ze sedi v mekaci kde je internet pres wifi a ze se ZASE
nemuze pripojit ke svemu mailu za ktery plati nekrestanske penize :)