kodovani mysql

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Apr 9 06:47:53 CEST 2008

> Kodovanie MySQL je vseobecne tazko pochopitelne,

Myslim ze vas prispevek mi celkem odpovedel na mou otazku.

>  skus napisat viac co myslis
> "defualt kodovanim" pripadne napis viac o probleme, ktory sa snazis
> vyriesit.
>
> d.
> rwi

Konkretne jsem se pustil do php a rovnou jsem ze zacal vic zajimat o
mysql. Zacal jsem si s tim jen tak hrat a pri plneni db jsem si vsim ze
diakritika sla do kytek. Tak jsem googlil a zjistit to co jsem zjistil.

OT- mel bych na vas prosbu. Kdo delate s php a mysql mohli by jste mi
obcas pomoci s nejakymi castmi kodu. Opravdu se to teprve ucim a narazim
na primitivni chyby ktere diky tomu, ze jsou tutorialy psany pro starsi
verze php a mysql , jsou dost caste. Seknu se pokazde na nejake
kravovine a nez najdu reseni stravim na tom hafo casu. pokud by se nekdo
nasel ,kdo by byl ochotnej sem tam mi s necim poradit, byl bych vam moc
vdecnej. Dobrovolnici me muzou kontaktovat na tomto mailu.
Dekuji.