Vypalovani - pokracovani

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Apr 7 06:55:16 CEST 2008

>  >
>  > Program nechtel skoncit.
>
>         Zajimavejsi bylo podivat se na LEDky te vypalovacky. Nevim jaks dlouho
>  cekal, ale treba proste nemela hotovo.

  ^-- Mala. Je to know-issue, nechce sa mi to teraz googlit, urcite si
to vygoogli, kto to potrebuje. Udajne sa toto prejavuje v kombinacii s
niektorymi mechanikami. Patrim tiez medzi tych "stastnych". Ja
jednoducho pockam "bezpecne dlhy cas" a potom to breaknem cez Ctrl-C.
Nikdy som nemal ziadny problem, ale je to fakt otravne.

J.