casty kernel panic pri rebootu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Apr 6 00:26:47 CEST 2008

Jan Dusatko wrote:

> [...]

[...]

[...]

> S timto mam problem pouze na jednom FS Scenic D (nejsem si jisty), Celeron.
> Mam tam také gmirror. Nemuze to byt pricina ? Byl tam proveden upgrade ze
> 6.3. V soucasnosti se chystam na podobny, nejaky FS 1U server (rs-150???),
> taktez s gmirrorem, takze dam vedet jak jsem dopadl.

Prepis toho panicu je ze stroje Sun Fire X2100 M2, kde mam remote
management a tam je pouzit gmirror a gjournal, ale dnes mi takhle
zpanikaril stroj IBM x336, kde je pouze jeden SCSI disk bez gmirroru
(ale opet s gjournalem). Pricinu bych tedy nehledal v gmirroru, mozna v
gjournalu.
Vsechny postizene stroje byly cista instalace FreeBSD 7.0-RC1 / RC2 a
nasledne upgradovano na 7.0-RELEASE.

Mirek