Re: zkušennosti s VIA procesory?

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Apr 2 09:38:14 CEST 2008

----- Original Message -----
> vypadá dobře, ale nikde jsem nenašel kolik žere. Via je známá právě
> nízkou spotřebou.

Ja pouzivam VIA EPIA LN - ma dost malou spotrebu, ale to si na tom webu
najdes, je to prakticky stejna deska, jen je pomalejsi.

Funguje dost dobre, skoro vsechno fungovalo na prvni stouchnuti, stacilo si
precist ktere ovladace pouzit.

co nefunguje:

- v ACPI biosu je chyba, ktera dela ze deska meri teplotu -247C a via se
nema k oprave biosu
- neexistuje driver pro SMB (Serial management Bus)
- pokud budes kupovat zdroje emko, tak pozor harddisk >250GB ma pri rozbehu
spotrebu zza 2A/12V a to ten zdroj neda.

Ten procesor neni typu AMD, takze pokud na to chces pustit amd64 system, tak
to asi nedopadne (ale muzu to zkusit)
Ja ho provozuju jako i386 a v pohode, ale teoreticky ma jit C7 spustit jako
ia64, nekdy to vyzkousim.