Re: zkušennosti s VIA procesory?

Richard Willmann ml at foofree.sk
Wed Apr 2 07:58:21 CEST 2008

> sice je primárně určená pro NAS, ale nevadí. Otázka zní: Výrobce píše o
> podpoře Win a Lin, o BSD ani slovo. Zkoušel to již někdo?Případně jaký
> máte zkušennosti s VIA deskama.

len tie najlepsie. V minulosti to bola pre nas dlho platforma na hw
smerovace pre WiFi SA/AP (podobne ako Soekris). Prevadzkovali sme na tom
OpenBSD, jediny problem bol so sietovkami, ktore nevedeli VLAN, ale to bol
mozno problem ovladacov. Tieto dosky nam bezali vyslovene v extremnych
podmienkach viac nez stabilne. Nepamatam si na ziaden problem.

> druhá otázka: Pokud mám nyní na serveru systém nainstalovaný z placky
> pro AMD64 a připojil bych HDD se systémem na tuto desku, rozdejchá to
> jádro?

neviem, ale procesory VIA su i386 kompatibilne, zalezi vsak na konfiguracii
jadra.

rwi