pada mi PuTTy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 1 13:41:51 CEST 2008

Martin Bubik wrote:
> takze osobne si myslim ze putty mi pada spis kvuli nejakemu timeoutu, vetsinou se to stalo kdyz jsem
> prave nekam odbehl na ja nevim 15-30 minut

	To je prakticky jasne. Ted jde jen o to, jestli je problemem vyprseny
zaznam v prekladove tabulce nebo to, ze modem pri neaktivite uplne
zavesi (a po novem vytoceni navic ziska jinou IP adresu).

	Delku po jakou dobu se drzi zaznam v prekladove tabulce obvykle
ovlivnit snadno nejde, ale to resi keep-alive.

	Zaveseni pri neaktivite lze vyresit rekonfiguraci zarizeni (obvykle umi
nezavesovat) nebo trvale bezicim pingem. Keep-alive to resi jen nekdy -
nektera zarizeni takove pakety ignoruji (protoze se posilaji celkem
bezne a nezavesilo by se nikdy). Rozumejsi zarizeni si nechaji nastavit
jake pakety spojeni udrzuji a jake ne.

	A co ja pamatuju blahe pameti GPRS pripojeni od Eurotelu, tak tam byl
problem jeste jejich priblbany stavovy firewall, ktery za nejakou dobu
zapomel stavy a tim spojeni ustrihnul. Horsi bylo, ze stavy nezapominal
jen s ohledem na cas, ale taky tak, ze prekrocil maximalni pocet stavu,
ktery si dokazal pamatovat, a tak nektere zahodil prestoze na nich zadna
dlouha neaktivita nebyla.