Re: pada mi PuTTy

Martin Bubik martin.bubik at seznam.cz
Tue Apr 1 13:19:53 CEST 2008

> Me to ustrihava doma D-Link ovej router co mám pod strechou. Mozna by
> stalo zjistit kde se to spojeni prerusuje ve vasem pripade a tam to
> opravit. Ja toho D-Linka osobne hodlam vyhodit a nasadit tam primo bsd
> server.

no ja jeste nedavno pouzival ten CDMA modem pres klasicky G-tran, coz je priserna
aplikace dodavana vyrobcem ktera se pouziva k vytoceni pripojeni..
s timhle mi to padalo dle nalady nekdy az nekolikrat denne
asi pred 14 dny jsem si poridil bezdratovy router Asus WL500GP, je to rizene linuxem,
stahl jsem si do toho upravey firmware a ted to sdilim pres wifi pro 3 pocitace
a za tech cca 14 dni to zatim spadlo jenom jednou (myslim ten modem - pripojeni k netu)
stacilo ten modem vypnout a zapnout a router to automaticky pripojil znova, lepsi uz to asi nebude
ono jednak to jede v podstate nonstop a prej tyto modemy maji trochu problemy s prehrivanim
 a jednak jsem taky vycet ze v nejakem intervalu se meni ty ip adresy coz uz tady taky nekdo zminoval

takze osobne si myslim ze putty mi pada spis kvuli nejakemu timeoutu, vetsinou se to stalo kdyz jsem
prave nekam odbehl na ja nevim 15-30 minut a kdyz sem se vratil tak to bylo mrtve a putty hlasilo nakou hlasku o preruseni

zkusil jsem zatim to co radil petr macek a nastavil jsem v etc/ssh/sshd.conf

TCPKeepAlive no
ClientAliveInterval 60
ClientAliveCountMax 5

predpokladam ze ten ClientAliveInterval je zdrejme doba neaktivity v minutach po ktere to muze shodit
no a zatim jeste studuju ten doporuceny port "screen"