pada mi PuTTy

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Apr 1 11:35:28 CEST 2008

On Tue, 1 Apr 2008, Martin Bubik wrote:

>zdravim,

>docela casto se mi stava ze mi spadne spojeni kdyz mam rozdelanou praci na
>serveru (freebsd 7) z domu jsem pripojenej pres CDMA a je docela

	CDMA ma, nebo melo, hodne maly timeout na neaktivitu. Zkus nastavit
obdobu ServerAlive na svy strane, nebo ClientAlive na strane sshd serveru.
Pripadne muzes primitivne pustit ping na dany server s intervalem na 1
minutu, treba.

>rozdelane a neulozene musim delat znova. Pres prikaz ps tam vidim moje
>predchozi neukoncene prosesy ale nevim jak se k nim dostat takze to musim
>postupne vsechno zabit a zacit znova coz me teda obcas docela dost stve.

	jak uz bylo zmineno, nainstaluj a pouzij screen(1), na te strane kam
se logujes.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz