OT: Re: virtualni web a https

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Mar 28 11:53:47 CET 2008

>         Ti uvidi jen "hlavni" server a name-virtualizovane jim budou
>  nedostupne. Otazkou tedy je, jestli chci aby nevideli
>
>         Jde tedy o to, jestli pripadny uzivatele takovych klientu neuvidi zadny
>  web nebo uvidi alespon jeden ("hlavni") z tech nekolika. V pripade SSL

 ^-- Prvy "virtual host" je defaultny. IIRC je to zdokumentovane spravanie sa.

>         Ja v tom mam, za sebe, co se tyce "Good practice" jasno - radsi ohled
>  na uzivatele nez usetrene tri minuty v editaci (a ja je navic ani
>  neusetrim, protoze pri pridavani dalsiho virtualu ten hlavni WWW na
>  virtualni nepredelavam).

  ^-- Runtimovo su si "defaultny" host a "virtualne" hosty rovne; "defaulny
host" stane "prvym virtualnym". Good practice je v tom, aby si boli rovne
aj vizualne v konfiguraku. Ak ma defaultny "vysadne postavenie" byt mimo
<VirtualHost> direktivy, je tazko odlisit jeho konfiguraciu od globalnej
konfiguracie a niekedy to moze byt problem, lebo mnohe direktivy maju
povoleny scope global aj virtual host. Takato direktiva uvedena v "defaltom"
hoste, t.j. hoste neuzavretom vo <VirtualHost>, sa stava automaticky
globalnou, bez ohladu na to ci bola myslena ako globalna alebo ako
"lokalna pre default".

J .