virtualni web a https

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 28 09:41:21 CET 2008

Jaroslav Votruba wrote:
> prosim o radu ohledne virtualniho serveru na apachi 2,2 s pouzitim https
>
> klasicky virtual je
> <VirtualHost *:80>
> </VirtualHost>
>
> staci jenom zmenit cislo portu (coz se mi nezda),nebo je treba jeste
> neco prinastavit?

Jednak je treba zmenit cislo portu, jednak je treba mezi konfiguracni
prikazy pridat ty, ktere z normalniho WWW delaji SSL.

Ale nevim,k jestli to chces udelat. Duvod, proc jsi takovy priklad
nenasel je ten, ze na jedne IP nemuzes mit vic nez jeden SSL server.
Takze ten se obvykle nedela jako virtualni, ale jako "hlavni".

Virtualni SSL servery ma, kde mas vic IP a kazdy musi mit vlastni.
Teprve tam by takova konfigurace, kterou planujes, byla nutna (ale
nebyla by tam samozrejme ta hvezdicka).