FreeBSD a Fibre channel

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Wed Mar 26 12:02:26 CET 2008

Tak jsem zkousel dalsi veci.Prisel jsem na to ze pokud jedno pole
vypnu a dam camcontrol rescan all,opravu mi zmizi jeden
controller.Konkretne zustane toto:
<COMPAQ SuperDLT1 2323>            at scbus1 target 6 lun 0 (sa0,pass0)
<COMPAQ RAID 5  VOLUME OK>         at scbus2 target 0 lun 0 (pass1,da0)
<COMPAQ RAID 5  VOLUME OK>         at scbus2 target 1 lun 0 (pass2,da1)
<COMPAQ ARRAY CONTROLLER 2.60>     at scbus5 target 0 lun 0 (pass3)

a /dev/pass4 zmizi,znamena to tedy,ze controllery vidim spravne,ale
nevidim konkretni volume na nich,spravne vidi i verzi firmaware
(2.60).Zkousel jsem i rebuildovat vsechny volume.Uz mi dosli prakticky
vsechny napady jak to resit.

--

                    S pozdravem Tomas