tisk na HP Color LaserJet 2600n (via JetDirect)

Jan Stary hans at stare.cz
Tue Mar 25 15:46:53 CET 2008

Zdravim,

pokousim se tisknout z FreeBSD 7.0 na recenou tiskarnu. Je to shitozni
winprinter, navic jediny (me dostupny) interface k nemu je "JetDirect"
poslouchajici na portu 9100. Fyzicky pripojit ho nemuzu.

Jako obvykle jsem nainstaloval apsfilter (pod kterym uz jsem tisknul
na ledacos). Ten mi ale spojeni s takovou tiskarnou neumozni - zna
"jen" standartni lpd a sambu (tedy co se tyce sitovych tiskaren,
samozrejme).

Udajne lze s touto tiskarnou komunikovat za pomoci CUPSu,
jehoz instalaci bych se rad vyhnul.

Na googlu jsem se nedozvedel nic, co by mi pomohlo.
Mate nekdo nejakou radu?

	Diky

		H.