FreeBSD a Fibre channel

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Mar 25 12:11:07 CET 2008

Jindra Fucik wrote:
> [...]

Treba este vediet, ako dotycne pole riesi Lun Masking, lebo bez toho,
aby boli LUNy "prezentovane" hostom, ich neuvidi.

Ak ich vyprezentuje smerom k hostu, tak potom cez camcontrol vie znova
oscanovat SCSI zbernicu a mal by ich vidiet.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail