MFS ROOT vetsi nez 100MB

chlastak at fialka.cz chlastak at fialka.cz
Thu Mar 20 13:08:58 CET 2008

Zdravim,

  snazim se udelat mfs root, ktery je vetsi nez 100MB a uspesne s nim
bootovat freebsd 6.2.
Ale stale se nedari.

  Pokud je mfs root mensi nez cca 90MB, tak je vse ok, ale jakmile je
vetsi, tak se pri bootovani stroj porad dokola rebootuje (pri nahravani
kernelu a onoho mfs rootu) a nebo panicne.

  Hledal jsem na internetu a nasel jsem prispevek s podobnym problemem (ne
li stejnym):

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2008-February/040626.html

  Pameti mam podle me dostatek (256MB), mfs root image je v poradku (pres
mdconfig jej lze pripojit).

  Nepouzivate nekdo mfs root takove velikosti (vetsi nez 100MB)?

Diky za jakekoliv nasmerovani.

--
Mira