tunelování ftp pres ssh

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Mar 20 06:34:08 CET 2008

sorry , ze jsem se neozval, mam zas trochu blazinec
Scp je super, ale to co potrebuji musi to ovladat obycejni lide s pokud
mozno beznymi prostredky Win. Jeste jsou tak ochotni akceptovat
totalcommandera. Openvpn jsem jim navrhoval a to je prej na ne moc slozity.
Kouknu na to winscp.

Pouzivam pureftp(ma pekne webove rozhrani) , pokud by se nechalo
nastavit na i sifrovani dat bylo by to uplne idealni. Pokud jste mi
schopen nekdo poradit jak na to byl bych vam vdecny.