tunelování ftp pres ssh

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Mar 17 14:28:23 CET 2008

mam tu pozadavek od zakaznika, kterej je trochu paranoinejsi . Prej nam
bude data posilat pres ftp,ale chce mit jistotu,ze nikdo je nedokaze
odchytit :-)). Jedna moznost je sifrovany ftp,ale nejsem si jistej,
jestli nejsou sifrovane posilany jen prihlasovaci udaje. Druha moznost
je tunelovani celyho provozu pres SSH. Je mi jasny ,ze to bude narocny
na procesorovej cas. Nikdy jsem se o tunelovani sluzeb pres ssh
nezajimal,takze  bych byl vdecny nekomu ,kdo to ma v malicku o radu.
Mozna je jeste nejaky jine reseni o kterym nevim (nemyslim tim poslat to
na placce po kurirovi :-)) )
Dekuji