Problem s BGP - zebra

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 16 13:11:59 CET 2008

Bc. Radek Krejca napsal/wrote, On 03/16/08 10:29:
> Presne tak, zvlaste plati, ze pri "male" zatezi problemy
> nepozorujeme. Jen hadam, nevim, jak tuto teorii overit, ale dle meho
> je to tak, ze se traffic srazi na takovou hodnotu, ktera je pro dany
> box maximalni - tj. pokud bude prirozeny traffic nizsi, tak problemy
> nebudou. Z toho mozna plyne i to, ze pokud je traffic 200 Mbit, pak
> to chodi bez problemu.

	A jak tady naznacuje Jirka - mas overeno, ze problem nastava jen v
souvislosti s plnou BGP ? Vim, zes psal, ze neuplna tabulka problem
vyresila - ale neni to nahodou jen tak, ze jen mirne odsunula "hranici
zlomu", a nahodou zrovna tak, ze tvuj aktualni tok pres tuhle posunutou
hranici nepreleze ?

> No, ja cetl nazory na FBSD 7 velmi rozpacite.

	Tady jsem hlavni zdrojem skepse ja ;-)

	Ale je to treba chapat spravne - moje skepse se netyka 7.x jako takove
a nevychazi ani z zadnych konkeretnich informaci - moje skepse se tyka
obecne X.0 verzi (a tim spis ruznych pred-X.0 verzi). Obzvlast pro
kriticka nasazeni jako je to tvoje.