Ztratovost na sitovem rozhrani routeru

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sun Mar 9 14:05:47 CET 2008

Dobry den,

Tohle se mi drive objevovalo, obcas se to objevi, ale ne v dobe, kdy
jsou ty vypadky. Zvedl jsem net.inet.icmp.icmplim: a bylo to.

DL>         Kazdou noc by spravce toho stroje mel dostat dopis, kde by se to psalo.
DL> To by si snad vsimnul. Obzvlast, kdyz s tim strojem ma nejake potize.
DL> Nebo jsem mimo realitu a bezny spravce LOGy necte ?

Prave, ze ctu, ale nic jsem nenasel, proto pisu. Vcera v noci jsem
vyhodil FreeBSD a vrazil jsem tam nejaky L3 switch a jede to. Nicmene
jeste nenastal inkriminovany moment, kdy to vetsinou zlobi, pak se
ozvu.

Radek

--
S pozdravem,