problem s SSL z base a z portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 8 22:59:16 CET 2008

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 03/08/08 20:46:
> Mel jsem za to, ze napsat -DWITHOUT_OPENSSL_BASE je totozne s
> WITHOUT_OPENSSL_BASE=yes, jaky je tedy v tech dvou zpusobech zapisu rozdil?

	Ani nevim. Vim, ze existuji oba a nez bych cetl bsd.openssl.mk a
zjistoval zda nahodou nejake porty nepouzivaji to a jine ono tak jsem je
tam napsal oba.

> PS: vim, ze Dan OPTIONS nepouziva(l), takze by me ani neprekvapilo,
> kdyby byl i nadale s portupgrade plne spokojen, jelikoz se mu mnou
> popsane problemy neprojevuji :)

	Ne, ty ne. Me se aktualne projevuje ten, ze jakmile ma ve sve databazi
port jakekoliv optiony (a tento thread jsem zacal tim, ze u me ma KAZDY
port optiony - nejmene to OpenSSL) tak portupgrade pri manipulaci s nim
zbuchne.

	Opravdu se po poslednim velkem "vylepseni" portupgrade stal velmi
obtizne pouzitelnym. ;-)