problem s SSL z base a z portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 8 17:07:02 CET 2008

Milan Lysa napsal/wrote, On 03/08/08 16:31:

> A to bych udelal jak?

	Zalezi jak prekladate. Ja pouzivam portupgrade, takze mam v
konfiguracnim souboru:

MAKE_ARGS = {
   '*' => [
      'WITH_OPENSSL_PORT=yes',
      '-DWITHOUT_OPENSSL_BASE',

	Jestli prekladate pomoci 'make' v prislusnem portovem adresar tak je
treba k 'make' parametry pridat rucne

WITH_OPENSSL_PORT=yes -DWITHOUT_OPENSSL_BASE

	Taky by je slo napsat to /etc/make.conf - to bych ale delal nerad,
protoze pak se pouzivaji pri vsech prekladech, nejen pri prekladech
portu. Slo by to obalit vhodnym IFem, ale to mi fakt pripada vhodnejsi
ten portupgrade - uz jen proto, ze u me to temahle optionama nekonci -
krome tehle "generalnich" mam u nejruznejsich portu ruzne specificke - a
to by se do /etc/make dalo narvat taky, ale bylo by to dost nechutny ...

	Mozna ti dalsi zpusob poradi priznivci "portsnap" ten ja neznam neb se
mi zatim zda, ze neumi to co potrebuju a portupgrade to umi, tak jsem se
mu moc nevenoval.