Vypalování

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 5 19:27:10 CET 2008

Marian Cerny napsal/wrote, On 03/03/08 21:57:
> A vie burncd napalovat aj DVD? Ak ano, ake parametre potrebuje?

	Nevim. Nikdy jsem jeste DVD s daty nedelal. Tolik jich proste za zivot
nemam ;-)

	Manualova stranka mluvi o DVD+RW, takze by me bylo divne, kdyby nejmene
DVD+R k dispozici nebylo. Cekal bych, ze se pali s beznymi parametry
jako by to bylo CD-R - ISO image je stejny a to, ze cilove medium je
prave DVD+R a ne CD=R vi jadro lepe nez uzivatel. Ale fakt nevim -
nezkoumal jsem to.

Kaminar napsal/wrote, On 03/04/08 10:04:

> Vyzkousim. Ale ma to vliv, pokud neprimo pouzivam "cdrtools", ktere komunikuji
> s SCSI (tedy pres emulaci pomoci atapicam)?

	Ano, protoze i ATAPICAM naspodu pouziva ATAPI.

> Staci vypnout "hw.ata.atapi_dma" pri spustenem OS (pomoci sysctl) nebo je
> nutne restartovat OS?

	Nevim. Restart to jisti.