openvpn a routovani do vnitrni site

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Mar 4 06:54:09 CET 2008

>  Vubec nerozumim tomu, proc je ve vnitrni siti, u stanic,
> ktere maji primou vzajemnou konektivitu, dalsi tunel. Predpokladam, ze
> ten je tam nejakym nedopatrenim.

asi jo,ale netusim jak se jej zbavit.

> 	Paket ze stanice doma projde tunelem na router, kde jest odroutovan do
> vnitrni site kde nasledne primo a bez tunelu dosahne cilove stanice.
jo kdyby to takhle fungovalo,tak tu nezakladam thread

> 	Mela by to byt pomerne trivialni konfigurace.

jo to sem si myslel taky,ale me nic nefunguje jednoduse-ale aspon se
trochu neco naucim

> 	Myslim si, ze hlavni a zbytecnou komplikaci jen tam
>
> a) tunel provozovany v rezimu "bridge" misto "router"
> b) ten druhy tunel

hmm,a jak to udelat?

> 	 je dost dobre mozne, ze uz poradit
> nebudes potrebovat, neb to docela obycejne zacne fungovat.
>

> 					Dan

to je jediny co si preju a proc potrebuju poradit od nekoho kdo s tim ma
zkusennosti, protoze ja se nedokazu hnout z mista