FW: filtrovani webu

Radomir Tomanek rtomanek at epark.cz
Fri Feb 29 09:24:29 CET 2008

Prosil bych ještě radu. Nainstaloval jsem dansguardian (stažení zdrojů z
webu - uložení do /usr/ports/distfiles - make - make install >> všechno bez
chyb), ale nevím, kam uložit konfiguráky. Vidím tam příklady v
/usr/local/etc/dansguardian/samples, to by bylo OK, ale nevím, kam je mám
plácnout. Přímo do /usr/local/etc/dansguardian? Ta dokumentace je taková
nějaká divná....:( ?

Díky

RaT