FW: filtrovani webu

Radomir Tomanek rtomanek at epark.cz
Fri Feb 29 08:04:39 CET 2008

No, potřeboval bych aby to žilo tak nějak "samo" - vhodná by byla existence
nějakých aktualizovaných seznamů "nevhodných" URL s možností ruční editace.
Dívám se na dansguardian a squidguardian, ale zajima me jestli někdo
nepoužívá něco jiného (že bych třeba vycucnul konfiguráky neno know-how :o))
). Také mě zajímá, pokud má někdo zkušenosti s konkrétním SW.

RaT