IPFW omezeni sluzeb z inetu

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Feb 26 09:22:12 CET 2008

Zdravim,

> To to omezi skvele, ale v tu chvili mi prestava fungovat pristup
> na FTP (z internetu; pasivni). Spojeni se navaze, ale selze na
> prikazu LIST (nenacte obsah adresare).

tiez som to riesil, neuspesne, jedine riesenie bolo pouzit FTP-proxy.
V roznych maillistoch mi este doporucovali v NATD pouzit volby
-use_sockets a -punch_fw, ani s tymi som to vsak nerozbehal.
Ide mi to jedine s FTP-proxy.

Inak, doteraz ma zaraza, ze takato bezna vec (stavovy FW vs. FTP) stale
nie je spracovana v Handbook-u... Pricom stavove FW su tam rozobrate
celkom dobre :-)

--

Peter Rosa