SW Raidy a havarie disku

Richard Willmann ml at foofree.sk
Thu Feb 21 01:15:08 CET 2008

> Ani za teto situace by ale kernel nemel zbuchnout na CPU exception nebo
> dokonce zustat trvale a tise zadreny - to ukazuje takrka jiste na chybu
> kodu. Za tehle situace by "regulerne" melo dojit k panicu.

je to celkom zaujimava otazka, SW raid pouzivam pomerne dlho a zatial a
dufam ze to neprivolam, som problem s HW nemal. Ma prosim niekto realnu
skusenost s gmirror? Teda vedel by sa niekto podelit o info ohladom havarie
jedneho z dvoch diskov zapojenych v RAID via gmirror? Zaujimaju ma prakticke
skusenosti, ako sa to chovalo, ci to gmirror rozdychal za behu a stacilo
vymenit disk a obsluzit korektne jeho vymenu tj. forget a nasledny insert.

pekny den

rwi