SW Raidy a havarie disku

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Wed Feb 20 21:50:37 CET 2008

On 2008-02-20 18:20 +0100, Radim Kolar wrote:
> Muze mi nekdo vysvetlit proc kdyz odejde disk v sw raidu tak to
> vetsinou kousne masinu? Dela mi to jak gmirror tak md v linuxu. Spatna
> obsluha chyb v kernelu nebo je to tim ze ten radic/disk neni hotplug?

Ja ked som odpojil kabel zo SATA disku, tak to gmirror rozchodil. Ale
ako by sa to spravalo, ked odide disk, to netusim. Hotplug mi funguje
tiez, po opetovnom pripojeni ho system nasiel (niekedy ale bolo potreba
odpojit a pripojit viac krat - myslim, ze to robilo, ked som ho zapajal
prilis skoro).

Marian