freebsd a novell

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Wed Feb 20 20:37:56 CET 2008

> chtel bych nekdy v lete slozit dohromady stroj s velkou kapacitou
> disku, ktery by slouzil jako zalohovaci stroj. Byl by umistneny v jinej
> budove a v noci by zalohoval data z linuxu a freebsd (coz je bez
> problemu) , z wokennich stanic (tady trochu problemy ocekavam) a hlavne
> take z novellackyho serveru. A z toho mam nejvetsi obavy. Kdysi jsem
> neco takoveho resil na linuxu, ale je to par let a naprosto netusim jak
> se mi to tehdy podarilo. Mate s tim nekdo nejaky zkusennosti? Jak
> pristoupit na novellacky svazky?
> [...]

Mezi Novellem a FreeBSD (nebo jakymkoliv jinym opensource) muzes vyuzit
napriklad rsycn. Jinak Novell podporuje NFS svazky. Pomohlo by pokud by
jsi napsal jakou verzi mas.
Pokud budes mit konkretnejsi dotazy, mohu ti je zodpovedet vecer az zase
budu na e-mailu. S interakcemi mezi nim a FreeBSD ti pomohu, dlouho jsem
se o to zajimal (a mozna az moc dlouho jsem Novell delal).

Jinak, muzes se podivat na http://www.novell.com/coolsolution kde by jsi
mel najit spoustu dalsich utilitek a skriptu, neco malo najdes i na
http://www.novellshareware.com Samozrejme doporucuji podivat se do manualu
ale Novell je prilis rozsahly.

Jestli chces, obrat se primo.

Honza