HDD a stand by rezim

indigo indigo at voda.cz
Mon Feb 18 13:03:26 CET 2008

> Proc?

Spotreba samozrejme klesne po dobu kdy se spindle toci nizsi rychlosti ale
uspora je minimalni protoze porad vlacite spindle a motor konstruovane na
7200RPM. Roztaceni vam pak extremne zvedne spotrebu. Druha vec je ze
zkonstruovat neco co by dokazalo cist pri menici se rychlosti otaceni je
nocni mura. Takze stejne musite napred roztocit na jinou rychlost nez
zacnete cist. Netvrdim ze tato technologie neni teoreticky lepsi nez ty
soucasne technologie, ale v tuto chvili neexistuje a nez ji nekdo
vynalezne tak uz budou stejne mechanicke disky lezet pod drnem vedle CRT
monitoru(byt mi obe technologie prirostly k srdci).

Pokud Dan mluvil o WDC Green Power discich tak tam se setri dvema zpusoby:
- Nizsi, specialne optimalizovana rychlost spindle (kus od kusu ruzna -
mezi 5400 a 7200 RPM)
- Parkovani hlav behem delsiho Idle

V.