Prenos uzivatelu

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Fri Feb 15 09:03:43 CET 2008

> prenest /etc/passwd, /etc/master.passwd, /etc/pwd.db, /etc/spwd.db a
> /etc/group. Pozor na prava.
>
> 	Ivo Hazmuk
> -

a pokud clovek z nejakeho duvodu opravdu potrebuje editovat
/etc/master.passwd, tak po te kdyz tak ucini je potreba databazi hesel
znova pregenerovat - man pwd_mkdb

pwd_mkdb /etc/master.passwd

- tedy, i prenos jednotlivych radku v /etc/master.passwd (hesel) z jednoho
serveru na druhy lze takto provest

pepa