portsnap X csup

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Feb 14 22:35:30 CET 2008

Zbyněk Burget wrote:
> Mam takovy dotaz
> tak nejak se v posledni dobe doporucuje pouzivani portsnap.
> Jaky je rozdil mezi pouzitim portsnap a csup? Oboji je v base systemu,
> oboji udela stejnou sluzbu, porty jsem upgradoval behem let prace s FBSD
> snad vsemi zpusoby, ktere kdy existovaly (vcetne CTM). Ale ted mi nejak
> unika, v cem ze je ten portsnap vlastne lepsi

portsnap funguje cez http a tym padom aj cez proxy. navyse, su hlasy, ze
sa cvsup brana pre ports onedlho zrusi a jediny preferovany sposob
ostane portsnap (na ports samozrejme. src sa to nedotkne)

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail